Over de kawellen

Bij de kabouters en welpen (8 tot 11 jaar) ligt de focus op het kennis maken met de basisbeginselen van scouting, ze staan aan het begin van een groot avontuur!

Er staan niet alleen spelletjes en vertier op het programma, maar ook het aanleren van technische vaardigheden, zoals sjorren en vuur maken. Zo groeien ze stillaan op tot een waardige scout, die zelfstandig zijn plan kan trekken.

De werking wordt aangekleed met verhalen en fantasie, waarbij gebruik wordt gemaakt van het Jungleboek, vandaar de namen van de leiding.

Wil je graag het maandprogramma in je agenda hebben op je smartphone, dit kan door de link toe te voegen aan de agenda. Let op, per tak is er een andere link. Wil je meer informatie over het abonneren op een agenda? Klik hier voor uitleg.

content_copyKopieer link

Maandprogramma

• juni 23-24
    Dag allerleukste kawellen, mei is weer voorbij en juni staat weer voor de deur. Het belooft weer een leuke maand te worden dus we hopen dat jullie er weer allemaal zijn. Opgelet door de examens van de leiding zijn de dagen en  uren deze maand anders kijk dus zeker goed.

Zaterdag 1 juni: 18u00-20u00  Talentenjacht

Wat is jouw talent. Kan jij goed dansen of zingen? Ben jij de grappigste thuis?  Vandaag is het de moment om jouw talent te laten zien aan de rest van de kawellen en de leiding. Wij hopen dat we al jullie talent mogen zien.

Vrijdag 7 juni: 18u00-20u00  film avond

Vandaag is het nog eens tijd voor een film avond. Wij voorzien de film, hapjes en drankjes het enige dat jullie moeten doen is komen en genieten van de film. Hopelijk zien we jullie allemaal verschijnen.

Zaterdag 15 juni: 18u00-20u00  spelletjes avond

Vandaag is het een perfect moment om eens je favorieten gezelschapsspel  te spelen. Neem allemaal maar  spelletjes mee. Wij zijn al klaar om alle spelletjes te winnen.

Zondag 23 juni: 10u00-12u00  Sjorren

Vandaag is het een perfect moment om nog is te kijken hoe goed jullie nog kunnen sjorren. Zo kunnen we goed oefenen voor op kamp. Allemaal komen dus!!!

Zondag 30 juni: 13u30-16u30  GEEN SCOUTS

Het is de vijfde zondag van de maand, dus vandaag is het jammer genoeg geen scouts...

zo dat was het weer voor deze maand. Wij hopen dat we jullie allemaal weer mogen zien deze maand. Schrijf je ook zeker in voor ons geweldig super mega tof kamp. Tot op de scouts groetjes de leiding.
archive Archief maandprogramma's

Nel Raymakers
Nel Raymakers
Takverantwoordelijke