Inschrijven 'BRUNCH EN STARTDAG '

Wat? Vandaag is het de dag om je kind (opnieuw) in te schrijven bij onze scouts. We Starten om 10 uur met een kennismakingsmoment waarin we de leidingsploeg graag aan jullie voorstellen. Daarna gaan we dieper in op de werking per tak, zodat je precies weet wat je kind kan verwachten. Om 10:30 uur staat er een overheerlijke brunch voor je klaar. terwijl jij geniet van het eten, zorgen wij voor leuke spelletjes voor de kinderen. Daarnaast kun je vandaag ook scoutskleding passen en bestellen. Neem ook zeker een kijkje bij ons aanbod tweedehands kleding met de nodige scoutservaring.

Wanneer? Zondag 6 oktober 10u00

Waar? Scouts

Hoe betalen? Op voorhand via overschrijving naar BE41 7512 0426 9310

Let op!

Inschrijven verplicht vóór zondag 29 september 23u55!

Alvast bedankt!
Groepsleiding Scouts & Gidsen Essen-Heikant

account_circle
Bestelling

label

info

Door u in te schrijven gaat u akkoord met het gebruik van uw gegevens. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.