Helaas!

De inschrijvingen voor 'Gluhfest fakkeltocht jins' zijn afgesloten.

Gluhfest fakkeltocht jins

Wat? De jins van scouts Essen Heikant hebben weer een geweldige, avontuurlijke, scoutsige fakkeltocht in petto. Er zijn enkele dieren in de zoo die heel graag willen ontsnappen en naar een ver land willen gaan, maar ze kunnen het niet alleen. We zullen vele opdrachten moeten uitvoeren om ze uit hun kooi te helpen en te reizen naar een ver land. Daarvoor hebben ze jullie hulp nodig in deze donkere, moeilijke tocht, want ze kunnen dit zeker niet alleen... Door gebruik te maken van fakkels, lampionnetjes en elkaar zal dit zeker wel lukken! We vragen 6 euro voor deze scoutsige fakkeltocht. In deze prijs zit een fakkel/lampion en warme chocomelk inbegrepen! Kinderen van alle leeftijden mogen mee. We verzamelen op de scouts (Het paviljoen, Essen-Heikant) om 19u30. De ouders kunnen tijdens de tocht iets drinken op Gluhfest! Zeer gezellig!

Wanneer? Zaterdag 15 februari 19u30

Waar? Velodreef 69a (scoutsterrein)

Hoe betalen? Ter plaatse

• Beestig leuke avond (€6.00)