Over de givers

Bij de gidsen en verkenners (14 tot 17 jaar) is er ruimte voor grotere projecten. Ze trekken de nacht in, gaan op overlevingstocht of boksen een fuif in elkaar. Er wordt hen de kans gegeven om te experimenteren, mee te beslissen en dingen te ontdekken.

De kampen variëren van een buitenlands kamp tot een stapkamp en zelfs een vlottenkamp. Op het einde van hun givercarrière krijgen ze hun voortotem.

Wil je graag het maandprogramma in je agenda hebben op je smartphone, dit kan door de link toe te voegen aan de agenda. Let op, per tak is er een andere link. Wil je meer informatie over het abonneren op een agenda? Klik hier voor uitleg.

content_copyKopieer link

Maandprogramma

• kamp 23-24
  • mei 23-24
  • april 23-24
    Joooow Givers
    Eindelijk zijn jullie klaar voor de leukste maand van het jaar,  want het laatste weeekend is Paviljoenfeesten.
    1 April staan we op de Paasmarkt, info volgt via Whatsapp.

Zondag 7 april: 13u30-16u30  Cluedo

Vorige maand nog dwarsgezeten door het weer maar nu is het hopelijk beter weer. Breng jullie beste speurneus en fiets mee.

Zondag 14 april: 10u00-12u00  Borden wassen

Om coole activiteiten en gezellige terrasjes op kamp te doen, gaan we de verkeersborden van de Wildert wassen. Breng opnieuw jullie fiets mee.

Zondag 21 april: 10u00-16u30  Opbouw Paviljoenfeesten

Nog maar een week voor de Paviljoenfeesten, maar omdat de tent en andere megavette constructies zich zelf niet opstellen kunnen we alle handen gebruiken bij de opbouw.
    Zaterdag 20 april en Zondag 21 april mogen jullie een hele dag komen om de handen uit de mouwen te steken. Breng zeker iets te drinken en eten mee.
    De rest van de week (maandag tot donderdag), zijn jullie na een saaie dag op school welkom om te komen helpen op de scouts. Voor elke dag dat jullie er zijn krijgen jullie een bon op de paviljoenfeesten, de derdejaars die er het meest zijn mogen als eerste hun shift kiezen op zaterdag.

Zondag 28 april: 10u00-16u30  Paviljoenfeesten

Eindelijk is het zover, Paviljoenfeesten!!!!
    Vrijdag 26 april zijn jullie nog niet welkom (tenzij een van jullie stiekem 25+ is), maar maak zeker reclame voor PF Rewind bij jullie ouders, tantes, nonkels, grootouders, leerkrachten en wie jullie nog kennen die 25+ is.
    Zaterdag 27 april begint om 16:00 de kookwedstrijd dus begin al maar na te denken over een driegangenmenu die jullie kunnen koken. 's Avonds is dan het hoogtepunt van het weekend, de PAVILJOENFEESTEN!!!!! De derdejaars moeten jammer genoeg een shift bekers afwassen (in ruil krijgen jullie gratis inkom en de giverkas wat geld), de eerste-, tweede- en derdejaars moeten ook eens naar de grond kijken om bekers te rapen, dus niet heel de tijd met die knappe gast of griet staan dansen (waar ge een oogje op hebt).
    Zondag 28 april zal alles terug moeten worden afgebroken worden, dus het zou heel fijn zijn als jullie met veel zijn. Het zal voor de leiding een ongeloofelijk zwaar weekend zijn dus alle hulp kunnen we gebruiken.

Stevige linker
    Lander, Nette, Nette en Louis
  • maart 23-24
    Hey lieve givertjesssss,
    Het is weer een nieuwe maand, met vanalles en nog wat!!
    Maar jullie gaan ons soms wel moeten missen :((

Zondag 3 maart: 13u30-16u30  GEEN SCOUTS

Het is leidingsweekend, dus jammer genoeg geen scouts vandaag

Zaterdag 9 maart: 12u00-23u00  Mexicaanse Avond

JIPPIEEE, vandaag is het Fiesta Mexicana!!
    Wanneer en hoe we afspreken wordt zeker nog mee gedeeld. Dus hou de whatsapp groep zeker in de gaten!!!

Zondag 10/03: GEEN scouts

Zondag 17 maart: 13u30-16u30  Levende cluedo

Vandaag spelen we levende cluedo. Benieuwd wie dat er vermoord is, waarom en met welk moordwapen, kom dan zeker af!
    SPANNEND!!!!!

Zondag 24 maart: 13u30-16u30  Leidingswissel

Vandaag moeten jullie ons jammer genoeg even missen, want vandaag krijgen jullie even andere leiding :((

Zondag 31 maart: 13u30-16u30  GEEN SCOUTS

Het is de vijfde zondag van de maand, dus vandaag is het jammer genoeg geen scouts...

Zooo dit was het weer voor deze maand, we hebben er alvast zin in!!

dikke kussen en knuffels,
    Nette, Louis, Lander en Nette
archive Archief maandprogramma's

Nette Van den Bergh